Michael Jackson - They Don't Care About Us


Lalala

Kajsa kommer snart troja, awsome nyår läju det bli c: kolla massa film och tjocka massa med bästa. ♥ Hon ska få sin julklapp sen också, heheh.


Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag


-

Charmigt att ångesten blir värre satt jag inte sover nått, verkligen. Och att jag låter den gå ut över min famillj och mina vänner.

Jag vill inte att det ska bli ett nytt år btw. Vill ha tillbaka 2009, iaf sommaren. Elller iaf att allt ska bli som det var då, men människorna finns inte kvar, inte lyckan heller.

Och nej, jag skriver inte sånt hära för att få uppmärksamhet, som alla jag känner verkar tro, satt.


-

Fan, nu skiter jag i allt
varför ska jag stanna kvar?
Det ända jag får är en massa
värdelösa svar
ni säger "allting kommer att ordna sig,
du kommer att må bra".
Jag vet att ni bara ljuger för att få mig stanna kvar,
jag fattar inte varför.

Men jag orkar inte längre, ser
ni inte att jag lider?
Snälla ta mig härifrån.
Bort från denna värld,
till en plats där allt är underbart
och ingen har besvär.
Jag går under varje dag men
jag försöker att bli glad.

Varför ljuger du för mig,
har du kollat i i min själ?
Då ver du hur mycket skit jag
där innebär.
I mitt innersta rum finns bara djupa
sår,
tiden läker ingenting det har ju gått flera år.

Dag 09 – Min tro

Jag tor på Marilyn Manson, inget mer med det.


Lalalala

Mamma är och hämtar mat, Sarah skulle komma efter hon hade äte, jag är äckligt glad idag och ehm ja det är fett läskigt. Meeeen jag hade tråkigt satt ja det blev ett fult litet inlägg, tihih.

Good Charlotte - Harlow's Song


25 december 2010

Igår vare ju jul ( nähä? -.- ) men ja, det va typ sämsta julen satt ah.

Men idag va jag iaf med bror <3333333333333333333333333 Ovanligt ? Eh nä. Men jag mår bra när jag är med honom, typ den ända jag orkar träffa just nu och sånt. Och JA , jag kan också må bra ibland satt som ingen verkar fatta...... Men ja.

Jag har iaf världens bästavänner så jag vet inte vad ♥


Marilyn Manson <333333333333333333333333333333333333

When the tears fall down your face like morning dew

Känner att jag kan det här med att blogga :DDDDDD
Nejmen ah, idag va jag på birsta med mamma och Anton fett awesome. Såg en viss liten sak när vi var där men ja. Imorron är det jul och jag har ingen julkänsla, orkar inte med julen iår satt... ja. Men mormor, Max, Helga, Jennie och Fredrik sak iallafall komma hit åså blir det jag, mamma och pappa, och en massa djur, heheh.

_______________________________________


I don't wanna live this life without you,
I don't wanna spend the night without you,
I don't wanna know what it's like,
I can't dream without you.



Uppochner <333333333333333333333333333333


Dag 08 – Ett ögonblick

Har typ haft svårt att skriva det hära hela dan och sånt satt vi hoppar över det, okej? :DDDDDD

Jag har tråkigt okej?

Hur ledsen är du?
(x) Du har gråtit bara av att kolla dig i spegeln
(x) Du har slått dig själv för att du hatade dig själv
(x) Du har skärt dig själv med ett vasst föremål
( ) Du har blivit inlaggd på psyksjukhus
(x) Du tycker själv att du är ful 
(x) Du tycker själv att du är tjock 
(x) Du gråter minst 3 gånger i veckan
(x) Du har tänkt självmordstankar
(x) Du har nästan planerat hela din död 
(x) Du har slått ditt huvud i väggen för att du hatade allting
(x) Du lyssnar på ledsen musik
(x) Du gråter när du lyssnar på ledsen musik
(x) Du har varit ute mitt i natten och gråtit
(/) Du har svält dig själv för att du tyckte du var tjock
(x) Du har hatat/hatar allting
( ) Du har blivit/är mobbad
(x) Du har snackat med kurator mer än 10 gånger
(x) Du har inte så många vänner
(x) Du har provat att döda dig själv men ångrat dig eller inte vågat
(x) Du drömmer ofta mardrömmar
( ) På rasterna i skolan är du alltid ensam
(x) Du hatar ditt liv
(x) Du hatar ditt utseende
(x) Du vill ändra allting på dig själv
(x) Du vill gå ner i vikt
(x) Du vill operera dig själv
(x) Du grät idag

Summa: 23,5

1-5 du är inte så värst ledsen!
5-10 lite grann ledsen är du
10-15 ledsen, men du klarar dig
15-20 du behöver nog hjälp!
20-27 Du behöver nog bli inlaggd på psyket! Du är riktigt ledsen och du höll nästan på att verkligen döda dig själv!

nejmen trevligt :DDDDDDDDDDD

Dag 07 – Min bästa vän

Fast det blir bästavänner för mig men ah, har 4 st satt. Men börjar väl med vem jag har känt längst och så.

Anton Westberg.

Ja, bästavän och bästa bror. Känt dig hela livet, men det var i sommras vi började och vare med varandra på riktigt. Innan va vi bara med varandra i Umeå och sånt Och jag vet inte hur jag skulle ha klarat mig utan dig just nu. Du fanns där när ingen annan gjorde det, du lämnade mig inte när du hörde vad alla sa om mig och grejs. Du har accepterat mig för den jag är som nästan ingen gör längre. Alla minnen med dig kommer alltid finnas kvar och jag hoppas att du vet att jag alltid finns för dig 24/7. Du är den som alltid får mig glad även i dom mörkaste stunderna, jag älskar dig. Vaggan till graven right? ♥



Nathalie Shelegi.

Oj, vettefan vart jag ska börja.. Första dagen i F:an, vi spelade det dära spelet. Och sen dess har vi varit som systrar, jag vill aldrig tappa dig igen. Alla bra minnen som finns, hahah som första gången du sov hos mig i F:an när vi ropade på mamma och pappa för att dom skulle släcka lampan, sommaren - 09 i Umeå, när vi va och kollade på Johan Palm i birsta och alla andra, skulle ta flera år att skriva ner alla. Men du är är av dom finaste och bästa personerna jag känner, jag älskar dig. ♥



Hampus Sundström.


Oh guu, nu kommer jag börja böla men ah. Jag vet inte hur jag ska kunna skriva det hära. Du betyder för mycket, asså det går fan inte att förklara, jag skulle kunna skita i mitt liv, ja nästan allt bara för att få se dig le. Vi har vare bästavänner i 4 år och vi har glidit ifrån varnadra en gång men vi fixade det, jag kommer ärligt nästan inte ihåg nånting från den tidend et va så, allt var bara som ett svart hål inuti mig och att vi håller på att glida isär igen klara jag inte. Du är anledningen till att jag lever idag, att veta att du finns vid min sida är allt jag behöver veta. Och att det är jag vet inte hur många mil mellan oss kan jag nästan inte fatta, men alla dom gångerna vi satt och messade hela nätterna eller pratade i telen flera timmar det kanske inte är nått för dig men för mig är det då jag är som lyckligast. Du är min ängel och utan dig är jag ingenting, alla sitter och säger att man inte kan vara vänner om man aldrig har träffats men ingen har kommit så långt in i mig som du, fått mig att nästan som spottat ur mig allting. Jag kunde prata med dig om allting även om det bara var små töntiga saker så fick du mig att må bra igen och nu pratar vi i stort sätt aldrig längre och det tar död på mig.. Bästavänner föralltid vare inte så du sa?



Kajsa Albihn.


Kajsa kajsa kajsa, lilla fru, har bara känt dig i lite mer en 2 år men ändå har du kommit mig så nära. Du har lärt mig så jävla mycket på så kort tid, tex att man kan va stark och orka även om man är på botten. Hahah kommer ihåg första gången vi träffades som om det vore igår, du är som min lilla rödhåriga lilla plupp som får mig att må så jävla bra bara jag får träffa dig. Att jag träffade dig är nått av det bästa som har hänt mig, går inte att beskriva med ord. Fina minnen som man inte klarar sig utan. Jag älskar dig cpmycket. ♥





Ehmm jag, lite fult inlägg men ja-aaaaa.

Dag 06 – Min dag

Eh, vaknade vid halv 9 av att mamma skulle åka och jobba. Åt min keso och kollade på film och massa, nörda hp <333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333 sen kom mamma, syster och Fredrik hit och ah, vi åt och nu sitter jag bara här ):

Fin dag (Y)

Dag 05 – Vad är kärlek?

Jag hatar kärleken satt vettefan hur det hära ska gå. Men iallafall, kärlek är väl la bra när man väl hittar nån man verkligen älskar och jag vet inte.. Men man kan ju va kär på olika sätt och grejs, tex: tjej och kille, tjej och tjej, kille och kille och ja. Vissa bli kär i personen och andra blir väl i könet troja ( vadå bra på sånt hära? ). Men kärlek är väl bra tills det blir nått skit och ja. Enligt mig suger kärleken.

Dag 03 – Mina föräldrar , Dag 04 – Det här åt jag i dag

Eh ja, jag satt aldrig vid datorn igår satt ja. Därför gör jag både dag 3 och dag 4 nu :3

Dag 3.
Ja, mina föräldrar har varit tillsammans jag vet inte hur länge men dom gifte sig 2002 eller nått sånt. Men iallafall dom är gifta än och allt rullar väl på :3 Min pappa är 49 år och blir 50 i Januari. Mamma är 47 år och blir 48 i Augusti. Meeeeeen ja. Mamma jobbar på Ica i Kvissleby och pappa jobbar satt han är oftast borta på vardagarna.

Dag 4.
Ehm.. Hemgjord pizza. Eh heheh.

Dag 02 – Min första kärlek

Ehm.. ja. Min första seriösa kärlek va Markus troja. Just då när jag pratade med han va han också min bästavän och ah sånt där. Va tillsammans med han 2 gånger ehm ja. Men iallafall, han bodde i Skåne, Ängelholm troja det va. Han va 22 och världens bästa man kunde hitta. Men skitsamma, finns väl inte så mycket mer att skriva satt. Men han var världens bästa jag hade då..

Festival.

Nu blir de film " Festival " sen sova, satt godnatt och allt det dära ;o


Dag 01 – Presentera mig själv

Eh ja, jag heter Julia Öberg ( nähä? ) är 14 år, bor i Kvissleby utanför Sundsvall med min mamma och pappa. Jag går på Nivrena skolan men får hemundervisning just nu. Funkar oftast inte mellan mig och tjejer därför jag inte känner nåra typ, eh heheh. Och jag vettefan va jag ska skriva........................ Juste, den 17 april 2011 har jag haft diabetes i 2 år och sate va fort det går. Har också nått så att min rygg är sne, kommer inte ihåg va det heter satt. Jag gillar oftast att sitta för mig själv och lyssna på musik och sånt, ibland klarar jag inte av att va själv. Hatar också att vara ensam hemma, heheh. Vettefan va jag ska skriva, suger på att skriva/prata om mig själv, satt om nån vill veta nått äre bara att fråga :3


Nej vadå död? (:

Nejmen det har vare mycket satt jag har inte orkat, blablaablabablaa. Alla bara stort careface (Y) Har ändå inte hänt så mycket i mitt " liv " satt. Går inte på skolan längre, hemundervisning......................... Men börjar troligen efter jul igen. Om jag jobbar bra och om jag visar att jag klarar av att va bland allt folk. Och jag vill börja med den dära 30 - dagars listan ): satt ah.


Dag 01
– Presentera mig själv
Dag 02 – Min första kärlek 
Dag 03 – Mina föräldrar
Dag 04 – Det här åt jag i dag 
Dag 05 – Vad är kärlek? 
Dag 06 – Min dag 
Dag 07 – Min bästa vän 
Dag 08 – Ett ögonblick
Dag 09 – Min tro
Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 11 – Mina syskon
Dag 12 – I min handväska
Dag 13 – Den här veckan
Dag 14 – Min favoritmusik 
Dag 15 – Mina drömmar 
Dag 16 – Min första kyss
Dag 17 – Mitt favoritminne 
Dag 18 – Min favoritfödelsedag
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Den här månaden
Dag 21 – Ett annat ögonblick
Dag 22 – Det här upprör mig
Dag 23 – Det här får mig att må bättre
Dag 24 – Det här får mig att gråta 
Dag 25 – En första 
Dag 26 – Mina rädslor 
Dag 27 – Min favoritplats 
Dag 28 – Det här saknar jag
Dag 29
Mina ambitioner
Dag 30
Ett sista ögonblick


RSS 2.0