ser vi syner nu igen, det här är nåt som inte ens har hänt.

Det är för varmt ute, punkt.
Jag lovar att man smälter om man går utanför dörren.
Det är ju värsta............... AFRIKA, slår vad om att det snart kommer gå ett lejon förbi mitt fönster, det kommer sitta en apa i träden också och så är det bara!
Nejmen, jag har för mycket fritid :D
Anna kommer snart ,  awesome har ju inte träffat kvinnan på jag vet inte hur länge >:
Vi kommer väl gå ut och typ....... sitta eller nått ?
Nörda sims som vanligt ♥

Det är nu jag ska säga nånting som inte alls har nått med det här att göra....
Fatta vad skönt att bada nu ?!
Jag hatar typ att bada men ändå D:
Sommaren förstör mig............ </3


~

Bloggpaus, yes.
Massa skit, orkade inte blogga. Mår inte helt bra men bättre.
såååååå , tänker börja om med bloggen. Det gamla kommer vara kvar och så men.
Iallafall, det känns bra.
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om i bloggen längre, kommer väl bli nått om min vardag, självskadebeteende och massor, typ allt som faller mig i.

RSS 2.0