Finns inte ord.
Jag älskar dig, Hannes.


rubrik saknas.

Jag bloggar typ aldrig när jag är med Hannes :c
Men, bebi åkte hem idag D:
Och jag gjorde om på mitt rum idag, fett stolt!
Sarahiiiis skulle kanske sova här imorgon, mihihii ♥

I fall in pieces.

Jag borde verkligen sova, håller ju nästan på att dö av trötthet >:
Jag vill ha mina kläder också och jag vill till Hannes..
Men jag åker troligen på tisdag ;$ Med eller utan kläderna, mjo tisdag.
Fattar inte hur man kan sakna en människa så mycket, helt otroligt :c
Men jag ska väl bädda till sängen och kolla på nån awesome film! :3


I tried to find, for so many years I've tried you brought me back to life, changed my world, guided me

Onödigt inlägg egentligen, har suttit och försökt skriva en stund men jag kommer fan inte på något.

Allt är svart, dött och fult.
Jag tror slutet är nära.
Jag kanske borde ge upp redan nu, innan allting är försent?


I found myself in you.

~

Jag och Anna sitter och har värsta seriösa pratet på facebook.
Den där gubben som sitter och säger att jorden ska gå under typ jag vet inte hur många gånger. Han borde fan sitta inne, lixom han sitter och säger att jorden ska gå under tänk alla dom som tror på honom, dom som faktiskt inte vill uppleva jordens undergång, dom som tar sina liv på grund utav det, på gurnd utav honom. Alltså, han har ju hållit på i flera år? Visst låt honom hålla på med allt det där, men seriöst man behöver ju inte låta honom gå ut med det i TV och i tidningarna. Han är ju inte precis helt frisk i huvudet och ja, det är typ sjukt gamalt allt det här men ändå. Tycker iallafall att han inte borde få tala om det i media överhuvudtaget, punkt.

Sen alla fjortisar som tar över världen ska man inte ens prata om >:
Vi får fly till danmark!

Tears don't mean you're losing everybodies bruising, just be true to who you are

Hur kan en människa förstöra allt?
En liten människa.
Hur kan den personen krossa allt?

Trycka ner en till botten varje gång man tog sig upp ett steg?
Ett steg närmare friheten.
Ett steg närmare att börja leva igen.
Varför slutar dom aldrig?
Varför finns rösten utav den kvar i mitt huvud?
Hela dagarna hör jag samma ord, hela nätterna.
Ord som inte går att beskriva.
Ord ingen ska behöva höra.
Dom vill inte försvinna.
Jag måste ha ut dom..
Jag vill ha tillbaka min frihet.
När jag va lycklig.
När jag levde.
Varje gång du säger nånting till mig dör en liten bit inuti mig.
Jag försvinner, sakta ner under jorden.
Musiken hjälper inte längre.
Rösten tränger igenom.
Slingrar sig igenom allt annat.
Jag börjar drömma saker.
Saker som inte går att förklara.
Jag blir rädd.
Jag är ensam i den stora världen.
Jag försöker springa ifrån allt.
Rösterna, livet, smärtan, ärren, världen..
Det finns ingenstans att ta vägen längre.
Mina tankar var min räddning förut.
Nu är jag rädd för dom, rädd att dom kommer äta upp mig.
Dom kommer äta upp min själ.
Jag vågar inte sova längre.
Rädd att om jag somnar kommer tankarna, drömmarna.
Min rädding, min drog det ända som hjälper finns 10 mil bort.
Jag måste ha mer, mer så jag kan överleva.
Jag måste ha mer så jag kan sluta tänka, så jag kan sova, försivnna.
Jag kommer dö.

~

Tänk om han inte vill träffa mig?
Att han inte gillar mig.
Att allt går fel.
Nej, det kommer gå bra.
Det måste gå bra.
Fan, finns det ingen knapp som stänger av alla tankar?
Det fanns..
Min ända riktiga vän då.
Mitt rakblad.
NEJ, jag ska inte.
Det kommer förstöra mig, min familj.
Jag är stark jag klarar det.
Jag är svag..

Imorgon åker jag, mamma, Jennie och Fredrik till våran morfar och träffar han för första gången. Awesome!
Mina tankar dödar mig.

mot gummi, glas och metall betyder ett mirakel inget alls.

Det är kaos.
Allt snurrar, vänder och vrider.
Mitt huvud vill inte som jag.
Tankarna flyger i mitt huvud
jag försöker fly, fly från dom..
Men dom hittar mig,
vart jag en går kommer dom alltid.
Dom äter upp mig från insidan,
sakta men smärtsamt.

Nathalie är här, sjukligt awesome och det regnar >:
Jag har ändå inget bra eller normalt att skriva och jag tänker inte sitta och skriva en massa emotexter, eller ja inte idag iallafal c:


RSS 2.0