-


Bög, mamma, kines

Ehm.. ja. Jag och Jennifer har typ sove hela dan satt, men fixade mig vid halv 6 eller nått åså sen kom Anton c: Vi gick hem till Sarah och kollade film ockås, men ah. Men nu sitter jag och Jennifer bara här och sånt ;o Men ska väl sova snart troja, sjukhuset imorron satt.

Charmigt inlägg kände jag men alla gillar't satt ah :L



Juste jag har världens bästavän, bror, ängel och ja allt. Jag älskar dig ♥


My heart stops when you look at me..

You make me feel like I'm living the,
teenage dream
the way you turn me on
I can't sleep
let's runaway
and don't ever look back, don't ever look back.

-


Zzzzzoooootttttt

Nej vadå, jag sitter inte alls och stor bölar fatt han dog nejnej. Åååååhhhhh jag få nå hets.. ;o Han va ju typ... as fin och jag gillade hur han va i serien.


Förlåt att jag aldrig har sagt förlåt.

Kan man må så jävla dåligt fast man vet inte av vad? Skitsamma, har bara varit hemma idag satt har inte gjort nått typ ;o Men har nyss sminkat mig lite och klätt på mig satt snart kommer Anton satt. Känner mig ganska neger nu, svarta strumpbyxor, svart linne åså rastatröja ;o Men ah.


Jag tro att jag är kär ♥

-

Jag va lycklig igår, sen kom du och tog allt ifrån mig. Hur ska jag kunna lita på dig igen?

Va ju med Sarah och Jocke igår, sjukt awesome iaf. Vi kollade på film och grejs, eller ah vi kollade inte så mycket men ah. kul att träffa han igen satt, blev lite skit sen när jag kom hem mellan han och mig men ah.

Jag saknar en bit och det är du.





Airplanes

Sarah är på väg hit nu, awesome! Men jag har fortfarande inte fixat eller klätt på mig än ;$ Men ska äta snart och efter det ska jag nog fixa mig. Tror att jag börjar få Joakim att komma hit men jag vet inte, men han kommer nog inte satt ah.


-

Kom inte på nån rubrik men ah.
Letar efter kläder, ha hitta leggings iallafall (Y) Men ah, ska väl fixa mig snart och sånt. Ska va med Sarah senare, ska försöka få hit Joakim också men han ska va så jävla svår hela tiden men ah. Men får se hur det blir sen.

Igår va jag bara hemma och sånt. Mia och August kom på kvällen också, pappa skulle kolla på hennes bil å grejs. Sen skulle pappa skjutsa hem dom till stan och då skulle visst jag följa med satt. HHAHAH, August frågade vad jag hade för bakrunds bild på telen, jag ba; Det är på mig och en kompis.. Åså tog han ba telen och tänkte börja kolla egenom den å shit. Åså när jag tog den från han fick han nå fel och blev as sur å jag vettefan. Kollade lite på tv med mamma när jag kom hem sen också sen satt jag vid datan åså sen sov jag ba ;$ Men ska klä på mig och fixa mig nu satt jag blir klar nån gång.



I'm not afraid to take a stand.

Dö.


.

Jag vill inte.

8 november 2010

Trött, less å allt >.< Men iaf va ju skola idag, eh ja.. man kan nog nt säga nått om skolan. Va nt på 2 av lektionerna satt gick runt md Emil å sen gick vi å träffade fru :D Satt ah. Tro att jag håller på å få feber elle nått, men skitsamma. Ska fixa mig snart fatt Anton skulle komma efter han hade äte å då ska vi väl gå till Sarah.

Stockholm i mitt hjärta, nananananan

Aktiv tjej ): Men ah, idag ha jag vare md Sarah , ovanligt *host* Men iaf vi såg klart på The ring, ganska dryg film ändå ( säger den lättskrämda tjejen yaoo ) hon den dära tjejen i brunnen va ju nt ens nå läskig, hon såg ut som nån sån dära staty ): Men ah, imorron äre iaf skola igen, FU! Börjar tyyp 08.40 satt ;$ Men ska nog sova nu satt jag orkar gå upp imorron.

min ängel, jag kan andas igen.


.

Nästan 4 år, vare så här de skulle bli? Jag vill åka tillbaka i tiden till fö ungefär ett halv år sen.. Jag vill bah ha tillbaka min bästavän, andra halva, den jag alltid såg upp till, va stolt över att ha som min vän. Men inget varar väl föralltid...

Men skitsamma, se iaf på EMA. POSSSSS ♥


Klapp..

jag behöver endast de som har bränts fast
gått in i hjärtat ni känns i varje hjärtklapp (klapp klapp)
vill dit där det inte finns skitsnack (snack)

Tarzan ♥

CHAAAAAACHAAAAA BLOGGEN, fast............ nä ): Ja jag ha ett liv, va snackaru om? Nejjmen jag kom tyyp nyss in, ha kolla på film hos Sarah md henne å Anton c: Men förut idag va jag ju hos Nathalie å ah, åkte hem runt 4 troja? Skulle ju ha träffat Joakim idag igen men han messade å sa att han kunde när jag va på väg hem åså orkade han visst nt komma till kvissle ): Men ska träffa han nån annan dag. Men jag vettefan va jag ska skriva satt ah.

Jag älskar dig bästavän genom allt ♥


BLÖÖÖÖÖÖ

Hellu :3
Idag ha jag vare md mamma hos mormor sen åkte jag till Nathalie å sover där inatt md henne å erik (: Vi ha väl nt gjort så mkt bah sutte hos inne å kolla film å grejjs. Men förut gick vi ut fatt jag skulle träffa Joakim, han tyyp mobbade mig å grejjs men ah. Vet nt vad jag ska skriva nu satt, men imorron ska jag nog träffa Joakim igen sen ska jag hem.

Hhhhharryyyy Ppppotterrrr!

Vadå uppe tidigt ? (: Nejjmen ah, jag ha nyss äte tyyp, ska snart fixa mig oxå. Tro nog att jag ska kolla på Harry Potter medans. Sen ska jag väl fixda massa grejjs sen åka till bebi :D vi ska kanske träffa folk å sånt men ah, de bli nog awesome. Hahah mamma ville nt att jag skulle sova där igen efter allt skit som hände förra gången man bah.. eh ja (y) Men iaf jag skriver nog emr ikväll om jag hinner/orkar.


Somebody hear me out..

Ehmm ja.. Jag kom hem från Umeå tidigare en va jag skulle, HAHAHA eh ja åkte måndag å kom hem igår men så äre. Jag ångrar lite att jag nt stannade fast ändå nt.. Få tyyp as dåligt samvete av att jag åkte hem men ah.

Idag ha jag bah sutte hemma å jag nt gjort nått, åkte md pappa förut å köpte godis. Måste ju ta vara på tiden jag få va md honom ♥  Sen ha jag bah sutte här å lyssna på musik å pratat md folk c: Ska nog snart sova satt jag orkar upp imorron eftersom efter lunch åker jag till bebi, kärlek till de ♥

På måndag börjar skolan oxå.. Jag ska FÖRSÖKA klara av de å göre bästa av allt.. Juste efter sommaren byter jag nog skola till nån skola man kommer in på genom soc, satt då blire hejjdå nivrena <: De kommer bli awesome! Fattar bah nt vrf dom som skulle vara mina vänner bah bli sur å jag vet nt vad på mig när jag sare, asso va glad ist att jag kanske kan klara av de hära om jag byter, men nejjnejj då ä jag värsta jag vet nt vad. Förvirrad tjej yaoo. Hahah å just att du skulle sägare fattar jag nt allt, du som sa att du nt va sån å att du fanns vare en va å att jag kunde lita på dig, HA så jävla fel man kan ha om nån. Men ah ska snart lägga mig å kolla på film sen sova.



daddy, daddy don't leav
I'll do anything to keep you right here with me

can't you see how much I need you?

 


RSS 2.0