-

Nu drar jag och mami in till stan och hämtar Hannes.
Ciao!

Dag 09 - Fem bilder från ett minne 2010




Dag 08 - Två saker jag längtar efter

Min sjukt fina pojkvän och..... cola, ehheheh.



~

Spring, spring så långt benen bär dig.
Spring tills du inte kommer längre,
tills du kommer till världens kant.
Där kan du få åka till den vackraste platsen,
en plats där du är älskad.
Jag vill till den platsen..

Nu tänker jag inte sitta här och inte göra nånting längre, så jag drar till sängen och lägger mig och ritar.
Ciao!



Kent och cola ♥

Ehm, ja. Som det står i rubriken så sitter jag och lyssnar på Kent och dricker cola, mitt liv är ganska så bra ibland <: Dock är jag sjukt sugen på att baka, men ändå inte för då måste jag diska och enmassa efter </3 Men jag ska nog leka med mina simmmar en stund sen städa och träna lite. Min fina pojkvän är sjuk också så det är synd om honom! :cccccc Och imorgon ska jag och mami åka till morfar och Ulla-britt efter lunch, så det kommer bli aweoms! Men jag skriver nog mer sen om jag kommer ihåg ;$ 
Ciao!



Dag 07 - Något jag saknar

Jaduuuuuuu, typ våren >>>>>>>>>>>:
Jag mår typ bäst på våren, åså är det är sjukt awesome väder. Det är lixom varmt men inte för varmt.


Bilden är sen jag och Nathalie var i Umeå i våras c:

Dag 06 - Tio sanningar om mig

- Jag klarar inte av att vara ensam.

- Jag står här idag tack vare min bästavän.

- Mitt liv skulle vara över om jag förlorade min pojkvän eller nån av mina bästavänner.

- Jag älskar cola.

- Jag har världens bästa föräldrar.

- Det är på grund av min mamma jag inte skadar mig själv just nu.

- Jag älskar harry potter.

- Min dröm är att bli tatuerare.

- Mitt självförtroende ligger på botten.

- Om man inte hade fått straff för att mörda människor hade jag gjort det utan att tveka.

Dag 05 - Fem webbsidor som jag är inne ofta på

Ehm......

http://blogg.se/

http://dayviews.com/

http://www.facebook.com/

http://www.youtube.com/

http://www.mtv.se/

~

Allt börjar om igen, jag börjar falla tillbaka till min gamla och dåliga väg igen. Jag vill bara få börja om, på riktigt den här gången, men allt jag kan tänka på är att bara låta det bli som förut, att jag skar bort smärtan för en liten stund istället för att ta tag i problemen på riktigt och på en gång.

Emotext där uppe också, alla behöver några av dom ibland <:
Men iallfall idag var jag hos frisören och började färga mitt hår rött, kommer bli sjukt awesome när det är klart iallfall. Så nu är mitt överhår i den röda färgen jag ville ha och det andra lite mera svart, syns att det är lite mera rött i håret i rätt ljus.

Sitter iallafall nu och kollar på the hills, ska måla till naglarna också. Men ska väl göra den där listsaken för idag om en stund satt c:


Batman

Dag 04 - En person som betyder mycket för mig

Alltså, det är ganska så många. Men den som betyder allra mest är nog min pojkvän.

Dag 03 - Fyra bilder som gör mig glad


14 september 2011

Möte på skolan idag om att jag ska börja på min gamla skola igen, såååå jag börjar på måndag ;$ Bebi kommer troligen imorgon också ♥ Oooooooooooch jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva, så jag tänker nog sluta nu :L

Jag tror inte på nånting jag hör
Jag tror inte på nånting jag läser
Jag tror jag aldrig någon gång har trott på att tro


Du har också mörka hemligheter
Bäst att vara på den säkra sidan tron
Att gardera sig, att inte bränna broar
Folk är idioter


Dag 02 - En ny tagen bild


Dag 01 - En blogg jag läser varje dag

Ehm.. jag vet inte vilken jag ska välja >: Sååååååååååå ,

http://kajsaalbihn.blogg.se/

http://www.nathalieshelegi.devote.se/

http://ellasvanberg.blogg.se/

http://werun.nyheter24.se/isabelles/

http://epicfaiil.se/

http://chitty-d.blogspot.com/

Why so serious?

Jag gillar ju att skriva, så varför ska det vara så jävla svårt att klara av den här blogggrejjset? Men iallafall, jag var på BUP igår, gick väl helt okej. Mamma drog upp att jag har skurit mig, ingen nyhet precis. BUP-tanten sa inte så mycket om det så ja, skitsamma. Den 14 september ska jag iallafall ha möte på Nivrena om att få byta tillbaka, eller jag är redan skriven där eller vad det nu heter så vi sak väl bara prata så inte blir som förut (: Nästa fredag har jag och Hannes varit tillsammans i 4 månader, as viktig information, verkligen (y) Min kissebebi ligger och skriker och ja, har damp? Han måste hata mig :c

Jag hade tänkt göra det dära 30dagars grejjset, så jag har nånting att skriva om jag som är så duktig på det :D Men jag börjar väl senare eller imorgon.

Dag 01 - En blogg jag läser varje dag
Dag 02 - En ny tagen bild
Dag 03 - Fyra bilder som gör mig glad
Dag 04 - En person som betyder mycket för mig
Dag 05 - Fem webbsidor som jag är inne ofta på
Dag 06 - Tio sanningar om mig
Dag 07 - Något jag saknar
Dag 08 - Två saker jag längtar efter
Dag 09 - Fem bilder från ett minne 2010
Dag 10 - Två saker jag inte skulle klara mig utan
Dag 11 - En bild som är från när jag var liten
Dag 12 - Tio saker jag gillar att göra
Dag 13 - En sak jag önskar jag fick uppleva igen
Dag 14 - En bild som för mig arg/ledsen
Dag 15 - En bild jag har tagit som betyder någonting
Dag 16 - En bild som är över ett år gammal
Dag 17 - En bild som är tagen i staden jag bor i
Dag 18 - En bild som inte är tagen i staden jag bor i
Dag 19 - En film som jag kan se hur många gånger som helst utan att tröttna
Dag 20 - Tre filmer jag sett och gillat
Dag 21 - Tre saker som finns i mitt rum
Dag 22 - En sång som får mig att må bra
Dag 23 - En bild på mig och en kompis som badar
Dag 24 - Någonting jag vill göra just i denna sekund
Dag 25 - Någonting jag saknar väldigt mycket
Dag 26 - Minna drömmar/önskningar
Dag 27 - Min tro
Dag 28 - Något jag älskar
Dag 29 - Jag som liten
Dag 30 - Min favoritbild och några saker som varit bra de senaste 30 dagarna

RSS 2.0