akgnap

Kom inte på nån rubrik så HEY :D:D:D::D:D:D:D
Men iallafall, kom nyss hem från Anna, orkade inte gå hem, kallt och blött ):
Men ska ta på mig mina über mysiga tofflor och värma fötterna och göra varmamackor och varm choklad (a)
Vi va ju ute typ... HUR LÄNGE SOM HELST
Bara för att Annas pappa inte va hemma och hennes syster va på träning >:

Jag och Annna är söta ibland, ja

Byeee

29 februari 2012

Sitter och lyssnar på Kent ♥
Ska plugga lite nu sen göra mig klaaaaar.
Skriver nog mer senare.

Byeee

~

Spring, spring så långt benen orkar
Rädda dig själv, du är ensam nu
Ingen kommer att rädda dig den här gången.

Tar och lägger mig och springer ifrån mina tankar.

"min slösoppa för tandlösa gamla gubbar"

Sitter och kollar på Pokémon och dricker cola, mys (a)
Hannes åkte hem idag så jag sitter helt forever alone och saknar honom.. Men va ju iallafall med Sarah och Anton förut ♥
Awesome människor det, verkligen!
Imorgon kommer ju Maria, sååå måste verkligen plugga imorgon innan hon kommer. Fattar inte varför jag måste vänta tills sista stund varje gång.. Men men, det blir nog bra till slut.

Borde sova, orkar inte vara uppe, känner inte för ehm ja... nånting.
Men ska väl kolla klart på filmen sen vet jag inte, slutar det väl med att jag inte kan sova (y)

Mew ♥

Byeee

~


And I want you in my life, and I need you in my life

Hannes ligger och sover, latis ♥
Men ja, det hade nog jag gjort också om jag... kunde (y) Nejmen, Maria kommer runt 1 och jag var tvungen att plugga det sista nyss åså måste jag hinna göra mig klaaaaaar.

Blir nog inte så mycket gjort idag, Hannes åker hem imorgon och stannar där kanske 2 veckor )))))):
Sååååå vi skulle nog vara med Sarahis och vi ska väl kolla med Anton c: Blir nog AWESOME!

Gammal bild på mig, Anton och Sarah.

Byeee

BABBOOOOO

TJEEEEEENAAAAAAAAAAAA KRÅÅÅÅÅÅKOOOORRRR
Nejmen, jag ska börja göra mig klaaaaar typ nu, för jag mami och Hannes drar och kollar på skor efter lunch sen ska vi bowlaaaaaaaaaaaaaa.
Inte gjort det på typ.... 1859819582 år ):

Byeee

~


~


~

Duschade nyss, så ska väl kolla nån film med bebi snart.
Blir nog hp (a)

Meeeeeen iallafall, ska åka och klippa mig imorgon WOHO
Sen runt 14.00 kommer Maria och hämtar det jag har jobbat med.


Byeee

finns nog ingen snyggare människa


Because I got more fucking hits than a disciplined child

Annis kommer snart ;$$$$
Jag och Hannes kollade nyss på Harry Potter och fenixorden, tjockade bj och sånt, busigt

Vi är så söta (a)

Byeee

kommer inte på nån rubrik ):

Jag och mami åker in till stan och hämtar Hannes nu.


Byeee

krossar allt.

Hannes är på krogen med Johan, såååååå jag sitter här helt forever alone.
Hoppas dock att han kommer hem inatt så han inte sover hos Johan, klarar inte av att sova själv i källaren, trlolololool
Men iallafall, pratar med Adrian, kollar bloggar och fantiserar om hur jag ska tortera folk (nej, jag är inte nått psykfall. Har bara perioder.).

Mitt liv är ju verkligen på väg upp, ehm...
Min ätstörning börjar komma tillbaka, mitt självskadebeteende och jag är sjukt deprimerad, WOHO


Byeee

~

Sitter hos bebi ;$
Han blir 18 imorgon också, gammal han är (a)


Söta bilder man kan hitta (a) Mitt hår va  dock fint ):
Byeee

RSS 2.0