I'll be fine if you stay by my side...

du lovade att du aldrig skulle släppa min hand,
du sa att du aldrig skulle låta mig falla,
du lovade flera gånger att du aldrig skulle lämna mig.
du släppte min hand,
du lät mig falla,
du lämnade mig.



It's so magical we'd be so fantastico

Eeehmm.. Jag kunde nt skriva innan jag åkte å när jag kom hem orkade jag nt. Men jag va ju på möte idag, sen ha jag bah vare hemma å tyyp... Kolla tv :3 Men imorron ska jag iaf till skolan, satt. Ska prata md en lärare å fixa en massa tider å sånt grejjs (; JUSTE! På måndag nästa vecka åker jag å Sarah till Umeå å ä där 1 vecka c: Vi ska va hos min farfar å sånt, åså ska vi träffa Magnus :D Awesome!

24 oktober 2010

Hellu :3
Ha nt kunna skriva idag fatt jag ha vare md Sarah å sen gick vi till stallet åså då va vi md Anton oxå (: Men iaf, vi ha nt gjort så mkt idag, vi va i stallet, sen gick vi hem till mig, sen gick vi ut ett tag å sen gick vi hem till sarah å kollade film c: Kommer nt ihåg va filmen heter men ah. Sen gick Anton å jag hem till mig å drygade vid datan. Men jag borde nog sova nu eftersom jag ska upp imorron ): Men skriver imorron innan jag åker om jag hinner.


23 oktober 2010

Eh ja, CHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA <.<
Jag kan blogga, va snackaru om? ): Men idag va jag hos min syrra md mamma, pappa å mormor. Sen va jag md kajsa :DDDDDDDDDDDDDDDD Nejj vadå happyface?  Men jag kommer nt på nått å skriva satt, blööö :E


mina ögon se as snea ut ):



Rosa :DDDDDDDDDD

CHAAAAACHAAAA BLOGGEN ;*****
nejjmen ah ;o igår " bloggade " jag nt fatt jag va på möte på skolan sen åkte jag md mamma till birsta (; köpte bah lite nytt mink å kläder. Men idag orkade jag nt gå till skolan satt ah va abh hemma <.< Men imorron SKA jag gå ;$ Men idag ha jag nt gjort så mkt, gjorde " mini cupcake's " Anton ska visst komma sen å döda mina negrer ): Eh ja, jag sitter typ å lyssnar sönder camp rock å HSM låtar å sjunger, nejj vadå barnslig? ): Men skriver nog mer senareeeeeeeeee.


.

 

du högg mig i ryggen,
va var de som hände?
jag menar du och jag, vi skulle alltid va bästa vänner
du har förändrats så mycket, jag vet knappt vem du är.
vart tog den personen vägen, som alltid fanns där?
jag tror du vet vem du är, behöver inte säga namnet.
du förlorade min tillit när du släppte min hand.
och jag vet att jag en dag kommer att le,
men när jag sitter och skriver rinner tårarna ner.


18 oktober 2010

Eh ja, jag ha fina rubriker ):

Idag vare skola ( men nähä? ) men ah. Va där till lunch sen gick jag hem, men ah. Jag tyyp sov bah när jag kom hem, skulle ha vare md sarah nu men orkar tyyp nt satt ska kolla film md mamma ist c: Å imorron ska jag på möte på skolan, as bra info därva (y) Juste förut va ajg å mamma å kollade efter en jacka till mig men hittade ingen satt köpte en tröja ist :3

286 :- på: Ruth o Tina

Dagens " outfit "

jeans by kapphal
ljusrosa baslinne by gina tricot
rosa linne by gina tricot
baseball jacka by gina tricot

17 oktober 2010

Eh... ja, de va fö mkt förut satt jag glömde bort bloggen.

Men iaf igår va jag hos min faster, sen kom blåbär c: Åså gick vi å mötte sarah, vi skulle tyyp kolla film där men hon blev sur fatt jag nt kollade på filmen. Men så awesome båbär ä så fixade han allt, jag vettefan hur, men iaf. Vi va ute å gick ist å sånt, sen skulle sarah å blåbär hem satt jag kollade film md mamma sen somnade jag :L

Idag ska jag bah va hemma troja, om jag nt hittar nån söt liten fisk å va md <.<



Juste, fru kommer hem snart.
Jag älskar dig Kajsa Maria Lovisa Abrahamsson Albihn ♥


RSS 2.0