blir fan less.


Och för dom som inte fattar så börjar man att läsa nerifrån och att mina bubblor äår dom gröna (:

But sex, drugs, and ballads wake a dog

Wooopwoooop,
ingen uppdatering idag, fast jag har suttit här hela dagen ): Men har inte haft nånting att skriva om så det kändes ganska onödigt att göra det då. om typ... 2 minuter är filmen klar så då ska jag springa på gåbandet och göra några träningsgrejs, fett awesome! Kan behövas efter att julmust jag har proppat i mig idag :c Skriver nog mer sen om jag inte glömmer bort det.


Byeee

det löser sig

Ehm.. hey? ...eehehehe
Nejmen, ska kolla lite film nu sen vet jag inte vad jag ska göra. Men skriver nog mer sen.


Byeee

hon e originell som ingen nu är, andra står där still när hon seglar iväg.

Heiiiiiiiiiiiiiiiiiii bombisar!
Kom hem från mormor för ett tag sen, hade faktiskt med mig mamis dator dit men internet va cp så det gick inge bra >: Sov iallafall några timmar hos mormor så det är typ... awesome? Har ingenting att skriva om, så gör väl det sen när jag kommer på nånting.


Byeee

rubrik saknas.

Orkar inte komma på nån rubrik, less på att göra dom dära sakerna och ja.
Har inte sovit nånting, bra Julia bra. Det betyder att jag kommer vara sjukt grinig hela dagen. Men ska gå och göra nånting att äta sen lägga mig i sängen och kolla på Simpsons eller nånting.


Byeee

~

IIIIIIIIIIIIIIH , DEN ÄR KLAR!
Jag tror bloggen älskar mig ändå ;$ Nejmen, den va snäll så den ville funka för mig så nu är den klar :D Inte världens bästa men bättre en förut iallafall, helt okej nöjd sattttttt.

cp blogg.

Bloggen är helt cp typ >:
Så den kan bara gå och dö!

Men skitsamma, var i birsta med mami och mormor idag och köpte julklappar till Hannes. Mami köpte till Jennie och Fredrik också men iallafall. Jag fick lite saker också ;$ Duktig som jag är tog jag kort på sakerna o:

Skorna - Din sko
Jeansen  - Kaaphal
Svarta bh:n - Kaaphal
Vita bh:n - Gina Tricot
Halsbandet - Rut m.fl
Foundation - Kicks
Skivorna - Rocks




hon lever livet som en avatar.

Heiiii , har nyss tagit upp en massa kläder från golvet så jag bara behöver städa imorgon c:
Tänkte även träna lite smått men jag vart för lat ): Tänkte iallafall lägga mig och kolla på nån film och försöka sova, eftersom jag ska vara på skolan 12.30. Men jag skriver nog mer när jag vaknar eller senare,
Byeee


~


snö.

Ja, det snöar tydligen ):
Jag och Adrian satt förut ikväll och sa att det inte behöver komma nån snö alls och att om det kommer nån så går vi inte ut nå mer, åså måla rummen värsta ... sommar? o: Så loggar man in på facebook kolla lite åså POFFF så har typ varannan person skrivit att det snöar, så går och kollar i köksfönstret och då ser jag det värsta..... det snöade verkligen D: Hoppas den smälter bort så jag kan fortsätta vara uteeeee c:

Kom på nu att vafan skulle jag skriva ett jävla inlägg om snö för? Som om folk inte har sätt det förut -.-
Ska iallafall kolla på "Two and a half men" nu och sen försöka sova så jag orkar städa imorgon och sånt! o:
Byeeee


Saknar ganksa så jättejätte mycket ):

The Addams family.

Heiiiheiiiheiii,
sitter och tjockar godias och julmust ;$ Ska kolla på "Familjen Addams" nu också. Borde ta insulin också , meeeeeeen jag orkar inteeee :c

Hannes åkte hem idag också D: Efter vi lämnade honom på bussen åkte jag och mami till "Clas Ohlsson" eller hur det nu stavas, sen följde jag med mamma till vårdcentralen ooooooch efter det åkte vi på ica sen till mormor och sen hem.

Tråkigaste inlägget nånsin? Tror det ja.


tråkigt liv? uhja! :D













~

Cool jag är som uppdaterar även fast Hannes är här (h) Meeeeen iallafall, vi ska typ kolla film och sånt typisch... snart c:
Pojken åker hem imorgon också ):
Men skriver mer imorgon,
Byeeeee.


Seriöst, jag skrattar så jag tror jag dör :ccccccc


jag saknar dig.

Sitter och kollar på "Jag saknar dig" sjukt bra film ju ): Men iallafall, kollade nyss på "Aurore" , grinar varje gång :c

Men Sarah sov ju här igår, vi gjorde väl inte så mycket kollade på "Jag saknar dig" , ehehheheh och spelade hp ;$ Sen när vi vaknade så fikade vi åså somnade jag om och Sarah kollade på film. Sen åt vi lite pizza och kollade på sista Harry Potter och dödsrelikerna del 2 och jag lyckade faktiskt att inte grina den här gången o: Men iallafall, borde nog försöka sova efter filmen eftersom jag ska vara på skolan 12.30 imorgon, sen måste jag hem och plugga och städa för jag och Sarah är ju såna grisar att vi äter så det ligger chips över hela golvet (y)

Mami ska troligen måla det här på min dörr , dock vill jag ha nån text också meeeen ja ;$


Men ska kolla klart på filmen nu,
byeeeee

The mind tells a story with ten thousand pictures.

Sarah gick nyss hem så nu sitter jag här helt ensam D: Nejmen, tänkte kolla på nån dokumentär om Michael Jackson och Dr.Murray , om vad som hände när han dog och allt sånt. Rätt awesome faktiskt :L Har ändå inte så mycket att göra , väntar på att Harry Potter och fenixorden sak bli klar så jag kan spela (a)

Juuuuste, Hannes kommer imorgon ;$$$ ♥
Saknar pojken ju ):

Men skitsamma, ska väl börja kolla nu,
Byeeee.


DUNDUNDUN!

Och ja, rubriken är cp men hey.

SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ HEIIIIIIIII :D
Nejmen, ska kolla på Shrek nu , fett najs!  Laddar ner Pokémon filmen från 1999 också ;$$$ Ännu mer najs (((;
Cp rubrik, cp inlägg, cp Julia som skriver, rätt awesome ? :L

Meeeeeeen ska nog lägga mig efter filmen så jag orkar upp, så jag kan åka med mami till birstaaaaaaaaa. Måste städa imorgon också eftersom Sarahiiis sover här på lördag o:
Menenmenme hörs imorgon,
byeeeeeeeeee!

Låten äger så käft.



underbart, myeees!

Helt ärligt så kan jag inte sluta lyssna ):

6 månader.

Jag älskar dig Hannes. ♥

jag kan inte ens gå utan din luft i mina lungor
jag kan inte ens stå när du inte ser på
och färglös som en tår
blir jag utan dina andetag


~

Jag spelar sims, min katt ligger och snarkar bakom, mihihi ♥
Har ingenting att skriva egentligen (ovanligt vaaaa? :D) Nejmen, ja... fu :c
Och ja, jag blir fortfarande helt emo när jag ser det här.

onödigt inlägg? yes.

Sitter och pluggar, skulle skriva om fördomar mot tatuerade människor. Bytte dock nyss till fördomar mot självskadning (y) Kändes ganska så mycket lättare eftersom jag har själv skurit mig och fåt stå ut med massor som folk tror du vet en massa om , som att man bara vill ha uppmärksamhet, att man är äcklig ooooch massor. Meeen skitsamma, började skriva för kanske, 15 minuter sen? ganska sen eftersom jag har haft sen i tisdags på mig att göra klart allt och det ska lämnas in ... idag blir det, as kul :DDDDDDDD Jag är trött som ett jävla as också.. Snart kommer mamma eller pappa komma upp också och skrika , jag orkar inteeeeeeee.


Bilden är från 2010, okej?

Dag 30 - Min favoritbild och några saker som varit bra de senaste 30 dagarna



Ganska lätt att lista ut? Yes. Men det är från första gången jag träffade bebis ):

Saker som har varit bra, ehm..

~ Jag har börjat vara mer med Anton.

~ Jag har äntligen börjat förstå vad jag vill bli.

~ Jag satsar mer på skolan, även fast jag inte klarar av att vara där helt en.

~ Jag och papi har fått en bättre relation.

~ Jag har inte bråkat lika mycket med mami.


Dag 29 - Jag som liten

Har ingen bild på dator juuuu >:

Dag 28 - Något jag älskar

Alltså, nä... Hur fan ska man kunna välja sak? o:
Tror det här kan bli min död D: Nejmen, typischhhhhhh. Eftersom det står "något" så antar jag att dom menar en sak, så det blir nog min fåååån, hade det varit "någon" så hade jag nog sagt Hannes ;$ ♥


Dag 27 - Min tro

Jag tror på Marilyn Manson ;$$$


~

Tänkte bädda till sängen och lägga mig och läsa. Sen ska jag väl försöka sova lite iallafall c: Åker till Hannes på tisdag så ska väl städa mitt rum och fixa sånt imorgon (y) Ska ju även till skolan på tisdag kl 14.00 och lämna in sakerna jag har jobbat med och få nya uppgifter, så jag ska nog jobba lite med matten och svenskan och allt imorgon också eftersom jag inte har gjort så mycket o: Men jag skriver imorgon,
Ciao!

ÅÅÅÅÅÅÅH, JAG VILL HA!


rubrik saknas.

Anton åkte hem nångång vid 22.00, vi har väl inte gjort så mycket. Va ute en stund, petade på demon katten o: Sen gick vi in och kollade på film, sen satt vi bara och kollade på massa cp saker och pratade. Vi började kolla på Andra Avenyn också men vi han nästan se hela första avsnittet för sen skulle han hem ): Smidig som jag är välte jag ut Antons cola över min säng och golvet (y) Ooooooch nu vet jag inte vad jag ska skriva o:
Ciao!

Så söta ):

Dag 26 - Minna drömmar/önskningar

Ehm.. Min dröm nu är väl typ att jag vill bli tatuerare och ha en egen studio. Bo i skåne och ha två barn, Kewin och Ella ska dom heta satt ja! Ha en dalmatiner, vara lycklig och allt sånt där.

And I want these words to make things right

Jag borde nog sova eftersom jag ska vara med Anton imorgon, eller ja, senare idag..
Men det blir nog awesome ändå! Dock har jag ingen lust alls att sova och diesel ligger och typ... rullar som nån korv? och skriker ): Meeeeeeeeeeen , skriver nog nånting imorgon också
Byeeeeeee


Dag 25 - Någonting jag saknar väldigt mycket

2009, helt klart.
Typisch.... bildbomb? o:


Dag 24 - Någonting jag vill göra just i denna sekund

Vara med bebis.


Lavander Brown

HAHAHAHAH, jag dog lite smått bara.


~

 

Thriving Ivory










Dag 23 - En bild på mig och en kompis som badar

Nu är det ju så här att jag hatar att bada, eller ja, jag gillar inte att bada och sola. eller vara i solen överhuvudtaget, såååååååååå det finns ingen sån bild ((((((((;

~

Sitter och kollar på Andra Avenyn, saknar Hannes. Min kisse ligger och piper också, tror han drömmer ):
Vet inte vad jag ska skriva så,
Ciao!


Min bebis ♥

Angels on the moon.

Tycker jag är duktig som snart har gjort hela den dära listan!
Nejmen, åkte med mami och Jennie till mormor runt 12 tror jag. Så stannade vi på Ica för att köpa hårfärg och en sallad till mig, sen färgade mormor håret på mami. Så var vi bara där ett tag så tror jag alla måste ha fått värsta negativa molnet över sig (y) Meeen iallafall, vi åkte väl hem runt halv 3 , så somnade jag när vi kom hem och vaknade av att mami väckte mig för hon skulle åka och hämta mat och massor och nu sitter jag bara här och sjunger en massa, låter dock som en ko som ska föda ): Väntar också på att andra säsongen av Andra Avenyn ska bli klar ;$

Occccch imorgon skulle jag troligen vara med Sarahiiiis , sjukt awesome!


Bild från idag hos mormorrrrrrrr.


Dag 22 - En sång som får mig att må bra


Dag 21 - Tre saker som finns i mitt rum

SängeNNNNN

Dator

En massa bilderr-rrrrr

Dålig fantasi? Yes.


RSS 2.0