~

I told another lie today
and I got through this day
no one saw through my games
I know the right words to say,
like;
"I don't feel well"
"I ate before I came"




Dag 20 - Tre filmer jag sett och gillat

Scarface

Sucker punch

Despicable me

gives you hell.

Nu åker jag och mami in till stan och hämtar bebi ♥


25 oktober 2011

Vaknade för en stund sen så har nyss ätit, ska börja göra mig klar så ska jag dra ner till skolan till 2 och träffa min handledare och få en massa saker jag ska jobba med. Meeeeeen vi höreeeees ((((((;


Bilden är från i vintrasssssssss


Dag 19 - En film som jag kan se hur många gånger som helst utan att tröttna


Eller ja, alla Familjen Addams filmerna <:

I don't care what you think as long as it's about me, the best of us can find happiness in misery

Nu dra jag till mormor och är där tills mamma sluta , så kommer hem efter 20.00
Ciao!


Dag 18 - En bild som inte är tagen i staden jag bor i


~




happy times ♥

När mami får lön blir dom här mina , mihihihi ♥


Harry Potter

Jag städa nyss klart mitt rum, så nu ska jag kolla på en massa hp filmer och tjocka cola och choklad ;$ Skriver väl mer sen så,
Ciao!



rubrik saknas

Jag har tråkigt, världen kan gå och dö, jag tänker sätta mig och nörda sims.

Jag kan inte ens gå
Utan din luft i mina lungor
Jag kan inte ens stå
När du inte ser på
Och genomskinlig grå blir jag
Utan dina andetag


Min kissebebis är söt, ja.

Dag 17 - En bild som är tagen i staden jag bor i


Bilden är från 09 på mig och Elinnnnn :3

~

Anton åkte hem för en timme sen tror jag, Nathalie sover och katten har tagit upp hela sägen >: Ska kanske vara med Sarahis imorgon också om hon hinner eftersom hon har stallet nästan hela dagen. Men jag ska nog lägga mig och läsa hp och tvinga bebi att vara social ;$
Ciao!


Dag 16 - En bild som är över ett år gammal


22 oktober 2011

Äcklig, ful, tjock, världelös.
Dö tankar.

Nathalie kommer nångång mellan 12 - 15 , tror Anton skulle vara med  oss om han kunde. Så jag ska väl ta och börja fixa mig.
Ciao!

~

You never go
Your always here
Beneth my skin
i can not run away
Fading slowly

I give it all to you
Reaching as i fall


Jag vill också kunna le,
skratta och vara lycklig.


Dag 15 - En bild jag har tagit som betyder någonting

Får bli den häraaaa , första gången jag var med frugis. ♥

http://kajsaalbihn.blogg.se/


WATCH ME HOLD MY HEAD UP HIGH AS I REACH FOR THE SKY

Kärlek


~

Ehm, vet faktiskt inte vad jag ska skriva (som alltid) men Anton kommer sen, åså kommer Nathalie efter hon har slutat, kommer bli awesome! Men jag ska äta nånting nu och sen börja göra mig klar.
Ciao!


Dag 14 - En bild som gör mig arg/ledsen

En bild jag har på min gamla dator, även om jag hade haft den här så hade jag inte visat den, satt jaaaaaaa.

18 oktobet 2011

TJAAAAAAAAAA!
Jag har inte precis nånting att säga men, Nathalie sover här imorgon, WOHO! Jag saknar Hannes otroligt mycket, mitt liv är påväg neråt igen.. Skolan går skit (y) Alla klagar och tjatar, möten hit och möten dit, skulle behöva ringa BUP-tanten för att få se om jag kan börja gå och prata hos henne igen innan allt rasar helt.

Ett slut på helvetet som har hållit på i 2 år,
En ny början,
Jag är fri.


Bilden är på mig och Nathalie från, september 2010 tror jag det va.

Dag 13 - En sak jag önskar jag fick uppleva igen

Det måste nog vara 2009, lixom hela året va bra. Inga problem, inga frågor, blickar eller nånting, allt va bara perfekt.

Dag 11 - En bild som är från när jag var liten Dag 12 - Tio saker jag gillar att göra

Har inga bilder på mig eller som är från när jag var liten så jag skippar den och tar dag 12 istället.


- Vara men min fina pojke.

- Vara med mina vänner.

- Rita.

- Skriva.

- Vara ute.

- Prata om allt mellan himmel och jord.

- Tänka.

- Lyssna på musik.

- Städa.

- Vara med mina föräldrar.

jag byggde upp dig, bit för bit igen

ja... hey :L Kom hem från sjukhuset för en stund sen, ska väl ta och packa och fixa lite. Måste dock äta också, papi kom hem nu också så ja. Meeeen jag vet inte vad jag ska skriva, satt ja..


22.16

Helluuuuu, sitter och kollar på Despicable me sjukt bra film ju >: Men ska väl ta och sova snart, ska vara på sjukhuset halv 9 imorgon och efter lunch ska pappa skjutsa mig till Hannes istället för på kvällen så det blir typ bra c: Men ska väl kolla lite till på filmen nu,
Ciao!


Ganska så gammal bild, ja. Tror det va 7:an?

~

Jag vet inte riktigt varför jag inte har skrivit nånting på typ... länge. Men iallafall, imorgon kväll åker jag till Hannes, blir ganska så awesome och min dator kom idag ♥ Helt okej lycklig tjej ;$ Men skitsamma, jag borde kanske fixa mig typ... nu >:
Ciao!


Scarface.

Sitter och kollar på Scarface, kan ju bara säga att filmen är typ.... bäst? Går inte göra nånting annat en att älska tony's kommentarer. Kan bara tacka bebi som tvingade mig att se den för ett tag sen ((((((((((; Men jag ska väl fortsätta kolla,
Ciao!



6 oktober 2011

Heyhey!
.... Det lät bara allmänt töntigt :c Men iallafall, jag vill typ vara med Hannes.... nu. Fattar inte varför jag saknar pojken så mycket >: Dock åkte han hem i måndags, meeeeen ändå. Tänkte leka med mina simmar, väntar på att Scarface ska bli klar, den verkar hata mig dock :ccccccccc Men jag vet inte ens vad jag ska skriva så,
Ciao!



Dag 10 - Två saker jag inte skulle klara mig utan

Min telefon och mitt insulin.

RSS 2.0