~

GOD JUL!
Lite sent kanske men jaaaaaaaaaaaa.
Fick en massa söta kläder och pluppisar saker c:
Var bara jag, mami , papi, Jennie och Fredrik här hemma med djuren :3
Jag och papi va på farmors grav på morgonen och tände ljus.
Men iallafall, åker till Hannes på tisdag och blir där över nyår. Sen nån dag när jag kommer hem borde jag ta och träffa Anton så han får sin julklapp o:

Skriver nog mer sen, eller inte ;$$$$$$


Byeee

Korn feat. Skrillex - Get up!


Thats wһу yου hаνе tο keep screaming til tһеу hear yου out

Ska fixa nå popcorn och läsa hp.
Världen kan gå och dö också.

Min systers hund är söt, ja

Byeee


~

Har ingen ork att skriva nånting, less på Sundsvall, less på människor.
Drar ut med mami nu.
Uppdaterar när jag orkar/känner för det.


Byeee


Watch angels in the morning become a devil's afternoon, I will panic in the evening underneath the crashing moon

Jag vet, jag har inte uppdaterat nånting idag som jag sa.
Men jag har faktiskt inte orkat, har egentligen inte suttit vid datorn nånting mer en när jag spelade sims. Skulle behöva komma bort från allting ett tag, meeeeeen som vanligt går det inte. Men skitsamma nu, ska äta snart sen drar jag till ica med mami och köper gurka och dipp (y)

Kom på inatt efter att jag hade skrivit att det inte har händ ett skit den här veckan.
Det ä'nda är väl att jag fick antidepressiva och sömntabletter i måndags, träffade min underbara lilla morfar på birsta i onsdags. Ehm ja, det är nog allt.

Jag saknar sommaren.

Byeee

~

Nu ska jag lägga mig och kolla på X-men , awesome!
Uppdateringen kommer vara bättre imorgon, men Hannes åkte hem idag sen har jag bara inte orkat. Berättar nog det viktigaste som har hänt i mitt liv den här veckan, men det blir nog efter jag vaknar.

Byeee

Stop The Bleeding - To Write Love On Her Arms


AiluCrash - Turn the tide

Har inte uppdaterat nått eftersom jag har varit med Hannes. Eller ja, jag är med honom men han sover ;$ Jag kan dock inte sova, så ska väl kolla på simpsons, började kolla på tusen gånger starkare men orkar inte kolla klart.

Tänkte även lägga upp dagens låt, får se hur mycket jag kommer skriva den här veckan men ska försöka hinna :3


Älskar verkligen låten och filmen o:
Byeee

halsband

Här är bilden på halsbandet jag köpte igår, kanske inte den bästa bilden men den duger!


Byeee

~

Nu drar jag på julskyltning med mami och Jennie!
Ikväll kommer Hannes också, AWESOME

Sweeney Todd

Hei!
Har inte kunnat blogga idag eftersom jag var i birsta med mami, Jennie och Sarah. Kom hem nångång efter 4 tror jag. Sen när vi väl kom hem så pluggade jag lite, slog in en julklapp till papi och sen har jag bara nördat sims till nu. sen också oooooch spelade mer sims ;$ Men iallafall, köpte ett as finit halsband, the sims 3, och en julklapp till papi idag.

Lägger nog upp en bild på halsbandet senare eller imorgon :3
Men ska ta och kolla på Sweeney Todd nu.


Byeee

T.I. feat. Keri Hilson - Got Your Back



Snart drar jag till birsta med mami och Jennie, Sarah ska med också awesome!
Byeee

drugs not hugs

Fixade disken åt mami nyss (y) Fick värsta kicken så tar och städar mitt rum nu också och gör lite träningsgrejs.
Slänger in en lite bild också (a)


Byeee


Eminem - Talking To Myself

Tänkte börja med "dagens låt" , eftersom musiken betyder sjukt mycket för mig satt. Men klaga inte på musiken , för lixom jag klagar inte på din? Så dom som tänker klaga, käft (:^

Tänkte börja med en låt nu så jag kommer igång med det, kommer inte hända nånting annars. Och vilken låt det är står även i rubriken.


~



Throw your hate at me with all your might, hit me cause I'm strange, you tell me I'm a pussy and you're harder then me

Hallådääääär (;
Har sovit typ hela dagen och kollat på Family guy så jag har inte kunnat blogga o:
Men sitter och väntar på att Anton ska komma , så jag ska ta och platta håret och klä på mig. Tycker det låter ganska så bra (y) Har nyss ätit, jag mami, Jennie och Fredrik satt och mobbade våran kisse :c Oooooch satt och hatade ner på våran kusin. Men iallafall, ska börja göra mig klar nu, måste bara säga att jag sitter och lyssnar på ett av världens bästa band, Korn alltså ;$$$$$$ SJUKT AWESOME!



RSS 2.0