trollolololloloo

Inte alla dagar man ramlar ner i toan, DE NI!


~

Jag suger på att uppdatera, komma på rubriker och skriva blogginlägg överhuvudtaget.
Meeeeen, va och kollade min syn idag, fick beställa nya glasögon och sånt. Sen åkte jag och mami till birsta, köpte en plånbok till Helga (gammelmormor) för hennes var trasig och en present till papi som blir 51 på måndag! Sen fick jag lite småsaker också, första hp boken, en bok om en massa skräckfilmer, lösögonfrans lim och lösnaglar.

Men ska lägga mig i sängen och kolla hp och prata med bebi, mihihih

Lekte med systers hundar förut, dom är så söta ibland!

Byeee

8 månader

8 månader, jag älskar dig verkligen Hannes ♥


hsojapgjaågjkag

Annapanna sover här, WOOOOOPWOOOOOOP
Vi sitter och kollar på "Taran och den magiska kitteln" , aoooooooooooooooooop
ja, vi kan vara söta ibland också, PUNKT


~

Sitter och kollar på hp saker, ska fråga mami om jag kan få några ;$$$$
Nejmen , väntar på Anna, ska väl äta snart också.
Och juste min handled är inflamerad , bra där.
Men har inte så mycket att skriva om satt, dagens låt kommer väl lite senare.


Byeee

Block 44 - Andas

eeeey, Hannes åkte hem idag </3 Meeeen jag får väl bara överleva.
Känner mig typ... sjukt borta. Dock gör jag det varje gång Hannes åker hem eller jag åker ifrån honom.
På måndag har vi varit tillsammans i 8 månader, ganska så awesome! Men iallafall tänkte väl sätta mig och spela sims och sååååånt. Skriver nog mer senare, slänger in dagens låt nu också.


Shy Ronnie 2: Ronnie & Clyde (feat. Rihanna)

Anna kommer snart, AWESOME! Borde börja göra mig klar o:
Men iallafall, skriver väl mer sen eller nånting.

Lägger in dagens låt också.


Byeee

woooopwoooooop

Lite annorlund blir man ju? >:


grattis!

säger bara  grattis till Brian Warner (Marilyn Manson) , som fyller 43år idag!
Världens bästa artist, PUNKT


~

Sitter hos mormor, tog med mig mamis dator ;$$$
Mamma slutar runt 3 så jag ska väl hem då. Min uppdatering suger, har ingen ork, trololololollol

Min kissebebi är så fin, mihihih ♥

Byeee

RSS 2.0