åååhhhh ♥

"men lilla kanin vart tog du vägen?
ajajajajajajajajjajaja
måste ha varit en dålig morot."

"jag ska hämta min klouhbba."

" vad mycket liv för en liten mus."

åååååååååhhhhhhhhhhhhhhh <33333333333333333333333333333

-

Sarahiiiiis kommer nu , mihih ♥

I’d jump in front of a train for ya, you know I'd do anything for ya

20.19-
Jag klarar det här.
Jag ska göra det imorron.
Jag ska.

20.23-
Ångesten tar över och jag vet att jag inte klarar det.

20.35-
Jag börjar tänka på dig.
Börjar förstå att jag förlorar dig.
Sakta men smärtsamt.

20.51-
Fuck allt.
Jag ska.
Och jag behöver prata med Sarah.



-

Om gud nu finns , varför finns det då människor som mår skit?
Vill han att nåra ska må dåligt , är vissa inte lika mycket världa?
Förstår inte meningen med att man föds om man bara ska må dåligt.

Life is so meaningless ,
there is nothing worth a smile.
So goodbye , I'll miss you.

-

Älskar verkligen när folk tror att när man mår dåligt att man måste göra det hela tiden då , man får inte ens vara glad i 5 minuter för då mår man visst inte dåligt längre.
Att om man mår bra när man är med en person måste man tydligen göra det med alla.
Om man inte orkar gå upp ur sängen på morgonen ibland , då är man lat.
Man inte orkar träffa nån , då dissar man en.
Om men pratar med dom som får en att må som bäst men inte med alla andra , då vill man inte ha dom i sitt liv längre.
Att när man berättar för nån att man mår dåligt , då vill man visst bara ha uppmärksamhet.
Vissa människor får en bara att må bättre en andra.
Jag mår som bäst när jag är med Anton eller pratar med Hampus.
Så är det , inget jag kan göra nått åt.
Visst jag mår bra när jag är med mina kompisar överhuvudtaget , men ja.
Det är alltid nån som får en att må så bra som det går , som att det inte finns några problem.
Visst , jag kan må skit när jag är med dom också.
Men jag känner mig trygg och vet att jag kan lämna alla mina problem i en låda och hämta dom när jag ska hem.
Dom är bäst och jag älskar dom mer en nått annat.

Hope that we die holding hands.

Nathalie åkte nästan nyss hem.
Ehm , vi har väl inte gjort så mycket ?
Igår kollade vi på Eva och Adam , massa tv och sen somnade vi satt ja.
Vi vaknade runt kvart i 9 , så vi fikade och sen kollade vi på rädda Willy 2.
Vi började kolla på Snövit också men ja.
Men jag ska nörda sims nu så ehm ja.

Jag saknar dig.



Hihih , manson ♥

Aktiv tjej , WOHO
Nejmen , jag har inte orka eller nått.
Sitter med Nathalie , hon sa att jag skulle blogga satt ja.
Jag och mamma hämtade henne runt halv 2 , så hon sover här inatt.
Innan vi åkte hem gick vi in på city gross och handlade och massa.
Men vi sitter iallafall och kollar på Alice i underlandet , den är över söt.
Btw , det börjar bli vår.
Va typ +6 idag och förra veckan +10 , åååhhhhh <333333333333333

The game of life is hard to play
I'm gonna lose it anyway
The losing card I'll someday lay

RSS 2.0