Dag 14 – Min favoritmusik

Ehm, lyssnar på nästan allt satt ;o Men just nu äre väl typ " deppmusik " eller nått. (:

WOHO

Älskar när folk sitter och drygar <33333333333333
Åså att dom inte står för att det är dom själva som sitter och skriver och inte " Kissie " satt ja. (:

hewj gmn, viwll ba säga att duw e sjuekt sööööwt! 
älskarh dejj o dinh blogg;* 
duh e fawn miwn föwrbild, lix alla fjowrtishar hhar paris hilton sowm fföbild, 
meh duh e mihn(A) BARA MIN<3333
pööööws<3


Så gulligt : D



Dag 13 – Den här veckan

Måndag: Skola, skola och mer skola, åså va jag med Nathalie och Anton.
Tisdag: Skola, skola och mer skola, åså va jag med Sarah och Anton.
Onsdag: Sov.
Torsdag: Sov.
Fredag: Sov, va med mamma på ica och sov.
Lördag: Ehm, sov troja.
Söndag: Va med Sarah och Anton.
Charmig vecka, noshit.
Åååååhhhh tattar bilder <3333333333333333
Men nu kan Hampus va nöjd, ingen plupp eller tunga på bilden <:

Mihih ♥


Utsidan är inte allt, hora.

Asså utsidan är inte allt, ge killen en chans föfan. Han är hur jävla snäll och lätt att snacka med om ja typ allt, så gå inte efter utsidan för du missar en bra vän.

Jävla hora.

-


Tankarna snurrar runt, jag kan inte fokusera
Det är knas, vet inte vad jag vill mera
För allting bara drabbar mig, de känns så jävla sjukt
När man mådde som bäst, såklart att de har ett slut
Och jag plågas av de, enda sen den dagen
Då allting tog slut, o ingenting blev bra sen
Tankarna leker med mig, dom verkar ha kul
För än idag, så hoppas jag på en gud
Som kan ta mig tillbaka,ja vill känna känslan
när man var där, o man kände sig älskad
När allting var bra, och lyckan fanns i luften
Jag föll ner, och jag tog mig inte upp sen
Här är jag nu på gränsen mot stupet
Här är jag nu, på kanten mot slutet
Lyckan som fanns, är nu ett minne blott
Här nere på jorden så vinner man aldrig nått

förlåt, anton och hampus, förlåt..

Håkan Hellström - Det här är min tid

Kärlek, kärlek, kärlek och kärlek till Håkan Hellström ♥


-

Läs , lyssna eller skit ire, ingen som bryr sig men du ska fan fatta att det du gör inte är okej.



Dag 12 – I min handväska

Har inte vare ute idag satt har inte haft nån väska.

Dag 11 – Mina syskon

Jag har en storasyster, hon är 21 och bor i Njurunda med sin kille och deras hund :3 Jag hatar henne ibland, men hon är den jag även ser upp till. Asså visst alla syskon bråkar ju, men vi pratar inte ens med varandra om vi inte måste, sitter helst inte i samma rum som varandra. Men min syster är en av dom starkaste jag känner satt, men jag älskar henne och skulle inte kunna klara mig utan henne. ♥

RSS 2.0