dundundun

undra vad jag sak hitta på o:



22 mars 2012

Känner att jag kan det här med att blogga (y)
Men iallafall, sitter och kollar på saker till sims och lyssnar på glee musik ♥
Hannes och Anton är uteeee och kollar på Hannes moppeeeeee.
Så passade på att blogga lite medans jag ändå bara sitter här <:
Men skriver när jag , ehm ja... känner för det :D:D:D:D:D:D:D:


Min pojke är så fin ♥

Byeee

20 mars 2012

Hannes är en segis på att gå upp ):
Meeeeeeeeeeeeen vi ska väl försöka gå ut och gå sen (a)
men ska dra upp honom och ätaaa nu.

Byeee

10 månader ♥


Today is the day to start to live.

Hellu bloggennnnnn,
har inte orkat skriva nånting, varit sjuk, less och ja... inte orkat :D:D:D:D:D
meeeeen, iallafall imorgon kommer Anton hit och ska lana med Hannes, så jag får väl ta och hitta på nått o:
men jag och Hannes ska kolla på Wrong turn 4 snaaaaart typisch, tur att jag inte är sjuk längre (y)

Du vill inte ens veta av mig.
Nästan 16 år men du vill ändå inte.


~

I don't care if it hurts,
I want to have control.
I want a perfect body,
I want a perfect soul.

8 mars 2012

jag och Hannes sitter och kollar på hp, HIHIIHIH
han har tydligen aldrig sätt sista delen satt ):

Men skriver när jag känner för det.


Byeee

~


00.40

När man inte har nått annat för sig så börjar man kolla på Glee från början igen, HIHIIHIH
Meeeeeen eftersom Glee är typ sjukt underbart så gör det inget ;$



~


5 mars 2012

Hellu people!
Har inte så mycket att skriva om men iallafall, imorgon eftermiddag åker jag och papi och hämtar Hannes, mihihih ♥
Så ska ta och städa till lite nere sen så det ser lite bättre ut!
Men sitter och gör mig klar för ska med mami på ica och sånt.
Så idag blir det nog bara att vara hemma, blir väl att kolla någon film och läsa <:
Tror jag ska plugga lite också ):
Men uppdaterar senare


Byeee

Jag älskar dig ♥



22.26

Hey bloggen,
Töntigt det lät ): Men iallafall, så sov ju Anna här igår så vi va med Anton förut så vi gick ner till ica och där träffade vi Johanna och Rebecca, saknade tjejor ♥ Annas mamma och syster kom och hämtade henne utanför ica sen gick jag och Anton hem och kollade på Andra Avenyn :3
Så, just nu sitter jag och fikar och ska spela hp sen lär det väl bli nån film och försöka sova <:

Byeee

4 mars 2012

helluuuu,
är med Annaaaaa, vi var ute och fotade till hennes nya header.
Kvinnan har ju skaffat blogg nu!
Men iallafall, syster min kom hem nyss från findland, så hon hade med sig en present från båten, en body butter AWESOME!
Behövde ju en ny.
Men skriver mer sen.


Byeee

dagen

Blev inte så många bilder för min kamera dog ):



3 mars 2012

Annaaaa kommer snart.
Blir awesome, Nathalie åkte förut satt ja.
Blir nog en massa bilder idag eftersom det är as fint väder!
Men skriver mer sen åså kommer det bilder från dagen,

Byeee

jag orkar inte slåss, det är bortom min kontroll

nu lägger jag mig och försvinner i mina drömmar.

kent - socker

~


~


19.47

Nathalie är hääääär, AWESOME
Hon sover här inatt också, så det blir att kolla en massa filmer och bara chilla (y)

12.26

Hellu alla korvar ♥
Vaknade för ett tag sen så ska väl börja gra mig klar, för jag och mami åker och och fixar några saker sen drar vi till mormor. Eftersom hon fyller år idag.
Ska ringa Nathalie runt 2 också, så måste försöka komma ihåg det (y)
Men skriver mer sen <:


Byeee

SVAMPBOB FYRKANT

HEYEHEYEHEYEEHEYEYEH
Gjorde nyss en ny header, helt okej tycker jag såååå den får duga!
Sitter iallafall och lyssnar på Glee - Stereo Heart. Får den inte ur mitt huvud, men ja
Pratar med Hannes också, massor med kärlek till det ♥
Borde dock sova så jag orkar åka till mormor vid lunch, hon fyller ju år satt <:
Världens bästa mormor ♥
Kameran åker nog med också, så orkar jag ta några bilder imorgon så, ja kommer dom väl upp här!
Men avslutar det här inlägget med bästa scenen i svampbob fyrkant!



världens bästaste vän, helt klart ♥

tack för att du alltid finns här och hjälper mig upp när jag faller.


1 mars 2012

Det är redan Mars...... FAN VA AWESOME
Smälter sjukt mycket också, man kan vara ute nu ju ):
Meeeeen snart komemr Jennie så hon ska åka med oss till la sjukhus!
Ska till bup åsååååååå måste vi hämta papi som sitter på akuten.
Han har tydligen fått nånting över sig på jobbet så hål i huvudet och troligen nått som gick sönder i ryggen >:*
Men ja, skriver nog mer sen.

Inte många vekor kvar nu ♥

Byeee

kärlek


RSS 2.0